CARTELLS A LA MEVA AULA DE MÚSICA

 Avui us parlaré de com tinc decorada la meva aula de música i quins són els cartells imprescindibles que cada any coloco.


En primer lloc n'hi ha uns de fixes a la part alta de la paret. Són cartells amb els instruments orquestrals classificats per famílies. A l'alumnat li va molt bé per poder consultar en qualsevol moment el nom d'un instrument quan en parlem a l'aula. Aquests són extrets d'una editorial, i els tinc de fa més de 15 anys ! Ja hi eren quan vaig arribar a aquesta escola !

Els altres són cartells que he anat fent jo i són els següents:

1. Referents visuals de les posicions de la flauta. A sobre de la pissarra, per a que tothom els pugui veure.


blanc i negre per si els voleu imprimir en fulls de colors com els tinc jo a l'aula. *ara he canviat la nota sol a un color verd fosc per a que sigui igual als boomwackers i la corda de l'ukelele.



2. Referents visuals dels ritmes. A principi de curs no hi són, van apareixent a mesura que els anem presentant a tots els cursos. Els teniu en castellà i català: cliqueu a la imatge per descarregar-lo en català:


3. Dibucedari musical. Aquest el vaig dibuixar durant el confinament, i aquest curs m'ha vingut de gust posar-lo a la paret com a decoració. Les cadires també tenen enganxades aquestes imatges.


4. Instruments de petita percussió. Aquests estan a l'altre cantó de l'aula, decorant la paret on tenim els mobles amb els instruments de petita percussió, pesat per a que quan toquem amb l'alumant més petit puguin tenir els referents també a prop dels noms i les imatges.

Els teniu en aquest enllaç: CASTELLANO i en CATALÀ





Durant aquest cap de setmana tindreu disponible aquests recursos gratuits des del blog. A partir de la setmana vinent estaran disponibles a la pàgina de profes papel tijera.




Comentaris

  1. Gràcies per compartir-ho ! M'encanten

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per compartir-ho! Fas molt bona feina com a professional, creant recursos molt interessants i macos, i a més a més, recollint-ho tot a aquest blog tan meravellós que tens!

    ResponElimina
  3. Gràcies per compartir! M'aniran molt bé!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

No oblidis subscriure't al blog si t'ha agradat el que has vist!