PROPOSTES SETMANA 11 AL 17 DE MAIG


SETMANA 11 AL 17 DE MAIG

1. AQUESTA SETMANA JUGAREM AMB LES NOTES DE L'ESCALA MUSICAL (per a nens de 1r a 6è).



Per superar aquest repte hauràs de tocar les notes que surten a la cançó amb algun instrument que tingueu a casa (xilòfon, piano, guitarra, flauta.. ) o com jo he fet, baixar-te una app musical (en el meu cas m'he baixat l'app 1er xylophone). Pots cantar i fer el que vulguis en les transicions (Jo he anat construint l'escala de do al pentagrama que em vaig construir unes setmanes abans).
Si no tens possibilitat de baixar-te cap app, i no trobes cap instrument melòdic et proposo fer-te el teu propi xilòfon. Pots dibuixar-te'l tu o pots fer servir el que he dibuixat jo, i de pas pintar-lo amb els colors de la llegenda:



h2 style="text-align: left;">
  • (Proposta treta de la cançó de Batucado ) Aquí te la deixo en castellà:


2.  NO ENS DESDIBUIXEU

Us proposo un repte per continuar treballant la cançó dels PETACA, Farem un dibuix inspirant-nos amb la lletra de la cançó, així que escolta-la bé i treu tota la teva creativitat.

 







 

Comentaris