NOU JOC D'INSTRUMENTS

RECURS EN CATALÀ I CASTELLÀ

Avui us porto un joc que es diu JO TINC, QUI TÉ molt famòs pels mestres d'anglès i els americans que el fan servir per a tot tipus de temes (si busques I HAVE GOT, WHO HAS al cercador de google, veureu molts exemples).

Jo l'he adaptat a les meves classes de música per repassar els noms dels instruments de l'orquestra.
L'objectiu del joc és acabar col.locant totes les targetes en ordre a la taula o al terra.
S'han de repartir totes les targetes a un grup de nens i nenes (grups de 4/5 nens).
El primer en sortir és qui té la campana de sortida, i llegueix QUI TÉ les timbales?

El nen/a que les tingui treu la seva targeta i llegueix el següent, i així fins acabar totes les targetes.

El que més m'agrada és que és un joc de grup, en el qual si volen acabar el joc han d'estar tots atents a que ningú s'equivoqui, sino no els quadrarà.
Si es vol fer una mica més competitiu es pot fer contra-rellotge i anar calculant quant temps triga cada grup en resoldre el joc.





Si us voleu descarregar el joc només he de clicar aquí:






recurs en castellà:


Comentaris

  1. Descargado, me encanta!! gracias por compartir. Un saludo

    ResponElimina
  2. Em sembla una bona idea. Atenció a la imatge del violoncel que és un contrabaix...

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per compartir aquest treball.
    Podries corregir el títol en castellà? Has deixat l'apòstrof. Per altra banda, la imatge que surt de la marimba és realment un xilòfon. La marimba és molt semblant, però el doble de gran.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

No oblidis subscriure't al blog si t'ha agradat el que has vist!