Etiquetes

(17) (24) a (1) activitats (39) agrupacions instrumentals (1) agrupacions vocals (1) agut-greu (5) anglès (3) any de cine (3) audició (25) audició activa (2) batucada (3) boomwhackers (3) calendari (10) calendari d'advent (1) campanes (3) cançó (22) cançó tradicional (12) cançoner (11) cantània (7) cantata (1) canva (13) carnaval (7) cartells (21) castanyada (4) cicle inicial (20) comiat (1) compàs de 3 (1) concert (4) contes (8) covid (5) Dàmaris Gelabert (6) dansa (2) decoració (14) dibucedari musical (1) dones (1) drive (65) el pot petit (3) elasticat (1) emocions (12) escalfament (2) estils musicals (1) estiu (16) estructures cooperatives (4) fitxes (26) flauta (7) Flauta màgica (2) fotos (2) genially (2) gots (2) grups cooperatius (3) halloween (4) hivern (14) inclusió (1) infantil (42) inici de curs (1) instruments (37) intensitat (6) jazz (2) jocs musicals (32) Leroy Anderson (3) llarg i curt (1) llibreta mestre (6) manualitats (26) marató (1) material (67) medalles (2) mesures universals (1) moviment (1) Mozart (1) musicograma (2) nadal (27) orquestra (3) P3 (1) pals xinos (4) pares (2) pau (5) Pau Casals (2) peluix (2) percussió corporal (3) pere i el llop (1) pilotes (2) PPT (3) premis (2) primària (27) primavera (7) propostes (18) qualitats del so (8) quart (6) recurso en castellano (16) recursos (63) revista (1) ritmes (10) san Valentí (1) sant Jordi (3) slides (1) so-silenci (4) Strauss (1) symbaloo (2) tallers a les escoles (7) tardor (12) tiny cards (1) TOP 10 (1) tren (1) tutoria (10) vella quaresma (1) veu (1) videos (37) VIVALDI (2) wix (2)

diumenge, 24 d’octubre de 2021

RITMES TERRORÍFICS A CICLE INICIAL

 Aquesta setmana atreveix-te a llegir aquests ritmes terrorífics amb els teus alumnes al ritme de la música.

Seràs capaç d'arribar al final del video?



Després si vols pots fer que els infants facin la seva composició de por, utilitzant les paraules monstruoses que els oferim en uns cartellets i que han de col·locar en una plantilla. Per grups han de decidir quins ritmes volen fer servir per fer la creació i posar-los en les caselles. Per acabar han de ser capaços de llegir-los en grup.
Se'l pot ajudar donant algunes pistes/consells:
- si posem al final una paraula d'una sil·laba (negra) ens quedarà una sensació de final i repòs.
- si les recitem mentre piquem amb un llapis la pulsació sobre la taula ens ajudarà a seguir millor el temps.


També està la versió de cicle mitjà i superior amb ritmes més complicats com les semicorxeres i les corxeres-dues semicorxeres, o les dues semicorxeres-corxera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

No oblidis subscriure't al blog si t'ha agradat el que has vist!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...