DIBUCEDARI MUSICAL 2021

RECURSO TAMBIÉN EN CASTELLANO 

Els que em seguiu per instagram (@Judithlademusica) sabreu que al gener em vaig animar a seguir un repte que ens proposava Ramon Besonies (@rbesonies), que era dibuixar cada dia un dibuix que comencés per una lletra de l'abecedari. Jo vaig decidir fer-lo musical, així que ara tinc un recull de dibuixets, tant en castellà com en català. I sabeu què?

He pensat en imprimir-los tipus tarjetes i així poder jugar a la classe al pictionary. Poden dibuixar la paraula que han d'endevinar, fer mímica, fer sons o descriure-la... Amb l'ajuda d'un dau es pot decidir com fer-ho.


Es pot jugar en equips cooperatius amb la tècnica del llapis al centre, i per escriure les respostes els he preparat aquesta plantilla feta amb canva, que tindran per equips.



També es poden imprimir en gran i decorar l'aula de música... 

Per si a algú li interessa us els deixo aquí:


Las podéis encontrar en catalàn y después en castellano (a partir de la pág 8)



Comentaris