PERCUSSIÓ CORPORAL


Si mai teniu la oportunitat de fer algun curs de percussió corporal amb en Santi Serratosa us ho recomano. O si no hi aneu vosaltres també  pot venir a l'escola a fer un taller amb els nens.
Jo en vaig fer un l'any passat al conservatori de Bellaterra "El Musical", i en vaig sortir amb moltes idees. Podeu entrar a l'enllaç del conservatori perquè van oferint cursos al llarg del curs que estan molt bé!
Aquest estiu també fan un curs a Sant Cugat molt interessant basat en ritme i moviment, trobareu més informació aquí: http://harmony-games.com/esdeveniment/rhythm4days-2019/
I aquí us deixo l'enllaç del cartell:
http://harmony-games.com/wp-content/uploads/2019/04/rhythm4days19_PDF-1.pdf

Perquè us feu algunes idees tinc penjats al meu blog algunes de les coses que he treballat amb els nens.
La última amb el grup de cinquè, amb els que vem fer la coreo de la canço dels Imagine Dragons: believer.
Es tracta d'anar ensenyant un ritme en percussió corporal poc a poc, i quan se'l saben els hi poses una música moderna perquè el piquin. Quan tenen assolit un, vas afegint un altre, i un altre fins que en tens tres per montar una coreo divertida.
A veure que us sembla.
Entrar a l'enllaç de percussió corporal del blog --->

Comentaris