GRÀCIES !! JA SOM 3000 MÚSICS UNITS !

Durant aquesta setmana la meva pàgina de facebook ha arribat als 3000 seguidors!!
Us ho volia agraïr a tots, i donar-vos les gràcies per fer que ja no em senti tan sola en la meva feina.
Gràcies a la Teresa Patapum pam pam per parlar sempre tan bé de mi al seu canal de Youtube,
gràcies a la Joana Ferré per ser sempre fidel a les meves publicacions i donar-me un me gusta :),
gràcies a la Quima que de ser una seguidora va passar a ser amiga meva,
gràcies a la Nuri Acedo que sempre em dedica paraules dolces en la seva pàgina personal,
gràcies al Joanjo Font per compartir la mateixa passió que jo i compartir coses meves a la seva pàgina de facebook "Millor amb música",
gràcies a la Roseta Ten per fer-me un regal tan especial que valoraré sempre,
gràcies a tots i totes que feu comentaris agraïnt el que faig, perquè ja sabeu... compartir és crèixer i ara la familia ha crescut a més de 3000 seguidors.
Espero poder seguir aportant-vos coses que us ajudin i si necessiteu qualsevol cosa i està en la meva mà ajudar-vos, no dubteu en demanar-m'ho.

Per cert, ara us voldria demanar jo un favor...
Molts m'heu dit que us agraden els meus recursos i que els feu servir, em podrieu enviar una foto on surti algun recurs meu?
Això em faria una il.lusió inmensa!!

Moltes gràcies a tots i totes i... visca la música!

Em podeu deixar la foto al correu:
musicafontfreda@gmail.com
o en un comentari de la pàgina de facebook https://www.facebook.com/elracodefemmusica/


Comentaris